Aktualizacja: 09.01.2018 10:39 Publikacja: 09.01.2018 10:39
Na początku rozwoju firma skupiała swoją działalność na wypracowywaniu pozycji lidera w dostarczaniu prasy na skalę ogólnopolską. Na przestrzeni lat potencjał RUCHu rósł pomimo, iż sam rynek prasy się kurczył. Z czasem możliwości firmy oraz jej doświadczenie wzrosły na tyle, że przyszedł czas na rozwój kolejnych usług wykorzystujących możliwości ogromnej sieci dystrybucyjnej oraz zaplecza logistycznego. – Sieć logistyczna, którą zbudowaliśmy dla prasy okazała się doskonałym narzędziem także dla usługi dostarczania paczek i przesyłek do rozsianych po całej Polsce punktów. Postawiliśmy na wykorzystanie potencjału, który mamy i zaczęliśmy realizować strategię rozwoju usług opartą o maksymalne wykorzystanie dostępnych nam zasobów – mówi Dariusz Stolarczyk, wiceprezes RUCHu.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas