Reklama
Rozwiń

RUCH rozwija swoją logistykę – rok 2017 należał do nich

RUCH rośnie na fali najnowszych trendów sprzedaży online wzmacniając i rozwijając swoje usługi logistyczne dla e-handlu. II edycja raportu Izby Gospodarki Elektronicznej pt. „Płatności cyfrowe 2017” pokazała intensywny rozwój handlu online – konto pozwalające na płatności w serwisach internetowych posiada już 35% respondentów, co stanowi wzrost o 9 punktów procentowych w stosunku do ubiegłego roku. Dzięki nowym usługom RUCHu sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom konkurencyjną cenowo dostawę nawet do najmniejszych miejscowości naszego kraju.

Publikacja: 09.01.2018 10:39

RUCH rozwija swoją logistykę – rok 2017 należał do nich

Na początku rozwoju firma skupiała swoją działalność na wypracowywaniu pozycji lidera w dostarczaniu prasy na skalę ogólnopolską. Na przestrzeni lat potencjał RUCHu rósł pomimo, iż sam rynek prasy się kurczył. Z czasem możliwości firmy oraz jej doświadczenie wzrosły na tyle, że przyszedł czas na rozwój kolejnych usług wykorzystujących możliwości ogromnej sieci dystrybucyjnej oraz zaplecza logistycznego. – Sieć logistyczna, którą zbudowaliśmy dla prasy okazała się doskonałym narzędziem także dla usługi dostarczania paczek i przesyłek do rozsianych po całej Polsce punktów. Postawiliśmy na wykorzystanie potencjału, który mamy i zaczęliśmy realizować strategię rozwoju usług opartą o maksymalne wykorzystanie dostępnych nam zasobów  – mówi Dariusz Stolarczyk, wiceprezes RUCHu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS
Transport
Prezes PAŻP składa rezygnację. To początek gorącego lotniczego sezonu
Transport
Potężny atak hakerski na linię lotniczą. Wyciekły dane nawet 6 milionów klientów