Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.07.2018 11:57 Publikacja: 08.07.2018 11:57
Foto: Bloomberg
Krajowa flota zmalała od 2014 r. o 80 proc. do ok. 20 sprawnych samolotów, co skomplikowało życie mieszkańcom, którzy chcą skorzystać z fachowej pomocy lekarskiej czy odwiedzić krewnych — stwierdziło zrzeszenie sektora lotniczego Ceveta. Ponadto od 2016 r. trwa stałe wycofywanie się z tego kraju międzynarodowych przewoźników, wielu z nich opuściło Wenezuelę po latach inwestowania w ten kiedyś bogaty kraj regionu.
Osiem lokalnych linii lotniczych nadal lata, najbardziej aktywne są Laser, Avior i państwowa Conviasa — poinformował prezes Ceveta, Jorge Alvarez. Linie te musiały jednak ograniczyć działalność, bo państwowy system kontroli dewizowej nie daje im dostępu do dolarów. — Nie mamy części zamiennych, bo rząd nie jest w stanie zapewnić nam niezbędnych dewiz. A bez dolarów nie możemy oferować lepszych usług — powiedział.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas