Aktualizacja: 07.06.2019 18:39 Publikacja: 07.06.2019 18:39
Foto: Bloomberg
- My w Qatar Airways nie używamy Maxów, to dotyczy naszej inwestycji w Air Italy, która ma w swej flocie trzy takie samoloty i są uziemione, więc to nas też dotyczy — musieliśmy skorzystać z dodatkowych połączeń od innych — powiedział podczas pobytu w Petersburgu.
W 2017 r. Qatar kupił 49 proc. w Air Italy, drugiej linii we Włoszech po Alitalii, w której z kolei udział ma Etihad. — Boeing musi nam pokryć koszt uziemienia — dodał al-Baker, ale nie wymienił możliwej sumy.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas