Aktualizacja: 05.11.2019 11:34 Publikacja: 05.11.2019 11:08
Foto: Bloomberg
Urząd spodziewa się wydania zgody w styczniu, ale przygotowania władz poszczególnych krajów i linii lotniczych mogą opóźnić wznowienie komercyjnych lotów do kolejnych 2 miesięcy — powiedział. — Jeśli wymogi szkolenia i koordynacji zostaną spełnione w krajach Unii, aby każdy zrobił to samo w tym samym czasie, to zajmie to trochę czasu. Dlatego mówię o I kwartale — cytuje go Reuter.
Boeing mówił, że nastawia się na powrót MAX-ów do służby pod koniec 2019 r. po zmianach w oprogramowaniu systemu zapobiegającym przeciągnięciu MCAS. Decyzja FAA z marca o uziemieniu tych samolotów zaszkodziła nie tylko producentowi, ale także liniom lotniczym, które musiały odstawić kilkaset samolotów i ponosić koszty ich parkowania i zdolności do użytku.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas