Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.12.2019 17:48 Publikacja: 12.12.2019 17:46
Foto: Bloomberg
Reakcja CAAC przerwała miesiące milczenia chińskich władz, które jako pierwsze uziemiły MAX-y po drugiej katastrofie w marcu w Etiopii. - Boeing poprawia obecnie oprogramowanie w B737 MAX i ciągle nad tym pracuje. CAAC wyraził poważne zaniepokojenie dotyczące takich obszarów, jak system niezawodności i ocena bezpieczeństwa - powiedział dziennikarzom rzecznik urzędu Liu Lusong na comiesięcznym briefingu.
Powtórzył, że samoloty te muszą uzyskać ponownie certyfikację, a piloci przejść kompleksowe i skuteczne szkolenie, zanim będą mogli latać w Chinach. Jego zdaniem, należy zbadać przyczyny obu katastrof i podjąć skuteczne działania, aby zapobiec kolejnej.
Chiny podały w kwietniu o powołaniu grupy zadaniowej do zbadania zmian projektowych przedstawionych przez Boeinga.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas