Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.12.2019 14:35 Publikacja: 27.12.2019 12:06
Foto: Stock Adobe
Projekt nowej uchwały umożliwi rządowi odebranie takiej licencji grupie Atlantia, której filia Autostrade per l'Italia (ASPI) była operatorem wiaduktu w Genui (zawalił się w sierpniu 2018, zginęły 43 osoby). Atlantia nie przyznała się do winy, twierdziła, że wydała na utrzymanie tego wiaduktu więcej, niż wymagał kontrakt.
Na wielogodzinnym posiedzeniu tuż przed świętami rząd koalicyjny przyjął przepis znacznie zmniejszający sumę, jako musi zapłacić operatorowi płatnej autostrady, jeśli odbierze mu licencję z powodu niedociągnięć ze strony operatora. Przepis będący częścią większej uchwały przewiduje, że w razie odebrania takiej licencji obowiązki zarządzania autostradą przejmie tymczasowo państwowa firma drogowa ANAS.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas