Aktualizacja: 27.12.2019 14:35 Publikacja: 27.12.2019 12:06
Foto: Stock Adobe
Projekt nowej uchwały umożliwi rządowi odebranie takiej licencji grupie Atlantia, której filia Autostrade per l'Italia (ASPI) była operatorem wiaduktu w Genui (zawalił się w sierpniu 2018, zginęły 43 osoby). Atlantia nie przyznała się do winy, twierdziła, że wydała na utrzymanie tego wiaduktu więcej, niż wymagał kontrakt.
Na wielogodzinnym posiedzeniu tuż przed świętami rząd koalicyjny przyjął przepis znacznie zmniejszający sumę, jako musi zapłacić operatorowi płatnej autostrady, jeśli odbierze mu licencję z powodu niedociągnięć ze strony operatora. Przepis będący częścią większej uchwały przewiduje, że w razie odebrania takiej licencji obowiązki zarządzania autostradą przejmie tymczasowo państwowa firma drogowa ANAS.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas