Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.03.2020 17:50 Publikacja: 13.03.2020 17:48
Foto: Bloomberg
Koncern nie zanotował w styczniu żadnego zamówienia, co zdarzyło się pierwszy raz od kilkudziesięciu lat. Teraz Boeing wyjaśnił, że niektórzy klienci, którzy chcieli kupić B737 MAX zamienili zamówienie na większe samoloty szerokokadłubowe.
Po 2 miesiącach nowy pakiet dotyczył 49 sztuk, ale po korekcie w zestawieniu o samoloty zamówione w poprzednich latach, które nie zostaną chyba nigdy dostarczone bilans netto lutego zmalał do minus 28 sztuk. Tak się stało na skutek zamiany przez Air Lease Corp zamówienia 9 MAX-ów na trzy B787. Oman Air zamienił 10 MAX-ów na cztery dreamlinery, Air Canada zrezygnowała z kupna 11 samolotów, a Japan Investment Advisors z 10 B737 MAX.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas