Aktualizacja: 05.04.2020 16:01 Publikacja: 05.04.2020 16:01
Foto: materiały prasowe
Była to trzecia taka misja transportowa między Europą i Chinami, ale pierwsza sprawdzanego samolotu, największego z rodziny A350. Wcześniej dwie misje wykonały A330-800 i wielozadaniowy samolot-cysterna A330 MRTT. Airbus zatrudnił też transportowy A400M i flotę swych supertransportowych Beluga do przewozu ładunków masek między swymi ośrodkami przemysłowymi w Niemczech, Francji, W. Brytanii i Hiszpanii.
Testowy A350-1000 odleciał 3 kwietnia z Tuluzy do Tiencinu, 4 kwietnia wylądował w Hamburgu, a do Francji wrócił 5 kwietnia o godz. 10 z ładunkiem 4 mln masek. Jedna z rzeczniczek firmy poinformowała Reutera, że „te maski są przeznaczane dla rządów i organów służby zdrowia krajów założycielskich Airbusa. Operacja została sfinansowana całkowicie przez Airbusa, włącznie z kupnem masek w Chinach".
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas