Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.05.2020 14:35 Publikacja: 13.05.2020 14:35
Foto: Bloomberg
Kupno w 2018 r. austriackiej linii miało zróżnicować flotę taniego irlandzkiego przewoźnika, który dotąd korzystał wyłącznie z maszyn Boeinga, jego flota liczy obecnie ponad 450 B737. Uziemienie MAX-ów skomplikowało jednak plany prezesa większego rozwoju grupy, w marcu ujawnił, że prowadzi z Airbusem wstępne rozmowy o zamówieniu 100 A321, aby mieć samoloty obu producentów.
Teraz prezes uznał jednak, że rozmowy z Airbusem to strata czasu. — Nie będziemy inicjować rozmów z Airbusem do czasu, aż on to zrobi. Dopóki nie będą potrzebować zamówienia od grupy Ryanaira, to szczerze mówiąc, tracimy czas na rozmowy z Airbusem — powiedział. Zamiast tego Ryanair planuje „znaczne zmniejszenie wielkości floty Laudy. Mamy samoloty (Airbusa), które powinny być dostarczone w ciągu 12 miesięcy, anulujemy niemal wszystkie te dostawy" pochodzące od firm leasingowych — dodał O'Leary.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas