Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.05.2020 14:35 Publikacja: 13.05.2020 14:35
Foto: Bloomberg
Kupno w 2018 r. austriackiej linii miało zróżnicować flotę taniego irlandzkiego przewoźnika, który dotąd korzystał wyłącznie z maszyn Boeinga, jego flota liczy obecnie ponad 450 B737. Uziemienie MAX-ów skomplikowało jednak plany prezesa większego rozwoju grupy, w marcu ujawnił, że prowadzi z Airbusem wstępne rozmowy o zamówieniu 100 A321, aby mieć samoloty obu producentów.
Teraz prezes uznał jednak, że rozmowy z Airbusem to strata czasu. — Nie będziemy inicjować rozmów z Airbusem do czasu, aż on to zrobi. Dopóki nie będą potrzebować zamówienia od grupy Ryanaira, to szczerze mówiąc, tracimy czas na rozmowy z Airbusem — powiedział. Zamiast tego Ryanair planuje „znaczne zmniejszenie wielkości floty Laudy. Mamy samoloty (Airbusa), które powinny być dostarczone w ciągu 12 miesięcy, anulujemy niemal wszystkie te dostawy" pochodzące od firm leasingowych — dodał O'Leary.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas