Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.07.2020 20:55 Publikacja: 17.07.2020 18:21
Foto: Bloomberg
Na razie wyniki zeszłoroczne pokazują 60,7 mln pasażerów, 359 samolotów i cztery gwiazdki Skytraxa. W 2023 ma być już 100 mln pasażerów - wynika z planów, jakie prezes Aerofłotu, Witalij Sawieljew przedstawił premierowi Michaiłowi Miszustinowi. Potem wszystkie szczegóły znalazły się w informacji prasowej rozprowadzonej przez przewoźnika. Zgodnie z tym dokumentem zaplanowano większe zróżnicowanie pomiędzy liniami należącymi do Grupy Aerofłotu : Pobiedą, Rossiją i Aurorą. To na Pobiedzie będzie leżał obowiązek jak najszybszego zwiększenia liczby przewożonych pasażerów, nawet do 55-65 milionów w roku 2028. W 2019 Pobieda przewiozła 7,5 mln. Rossija przejmie na siebie rolę odpowiedzialnego społecznie przewoźnika i ma skupić się na subsydiowanych przez rząd przewozach krajowych. Bilety na przeloty Rossiją mają być tańszo o jedną trzecią w powrównaniu z tym,co trzeba zapłacić obecnie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas