Reklama

Wielkie plany Aerofłotu, największej grupy lotniczej w Rosji

Ma być 130 mln pasażerów rocznie, flota złożona z 600 samolotów i 5-gwiazdkowa ocena w rankingu Skytrax. Do tego jeszcze rejsy krajowe tańsze o 30 proc. niż jest to obecnie. To plany największej Grupy Aerofłot, największej grupy lotniczej w Rosji. Tyle,że do zrealizowania po 2023 roku.

Aktualizacja: 17.07.2020 20:55 Publikacja: 17.07.2020 18:21

Wielkie plany Aerofłotu, największej grupy lotniczej w Rosji

Foto: Bloomberg

Na razie wyniki zeszłoroczne pokazują 60,7 mln pasażerów, 359 samolotów i cztery gwiazdki Skytraxa. W 2023 ma być już 100 mln pasażerów - wynika z planów, jakie prezes Aerofłotu, Witalij Sawieljew przedstawił premierowi Michaiłowi Miszustinowi. Potem wszystkie szczegóły znalazły się w informacji prasowej rozprowadzonej przez przewoźnika. Zgodnie z tym dokumentem zaplanowano większe zróżnicowanie pomiędzy liniami należącymi do Grupy Aerofłotu : Pobiedą, Rossiją i Aurorą. To na Pobiedzie będzie leżał obowiązek jak najszybszego zwiększenia liczby przewożonych pasażerów, nawet do 55-65 milionów w roku 2028. W 2019 Pobieda przewiozła 7,5 mln. Rossija przejmie na siebie rolę odpowiedzialnego społecznie przewoźnika i ma skupić się na subsydiowanych przez rząd przewozach krajowych. Bilety na przeloty Rossiją mają być tańszo o jedną trzecią w powrównaniu z tym,co trzeba zapłacić obecnie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Polacy mistrzami odbioru paczek. E-commerce nie nadąża za tempem
Transport
Porządki w Grupie Lufthansy. Wszystkie decyzje będą podejmowane w Niemczech
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama