Na razie wyniki zeszłoroczne pokazują 60,7 mln pasażerów, 359 samolotów i cztery gwiazdki Skytraxa. W 2023 ma być już 100 mln pasażerów - wynika z planów, jakie prezes Aerofłotu, Witalij Sawieljew przedstawił premierowi Michaiłowi Miszustinowi. Potem wszystkie szczegóły znalazły się w informacji prasowej rozprowadzonej przez przewoźnika. Zgodnie z tym dokumentem zaplanowano większe zróżnicowanie pomiędzy liniami należącymi do Grupy Aerofłotu : Pobiedą, Rossiją i Aurorą. To na Pobiedzie będzie leżał obowiązek jak najszybszego zwiększenia liczby przewożonych pasażerów, nawet do 55-65 milionów w roku 2028. W 2019 Pobieda przewiozła 7,5 mln. Rossija przejmie na siebie rolę odpowiedzialnego społecznie przewoźnika i ma skupić się na subsydiowanych przez rząd przewozach krajowych. Bilety na przeloty Rossiją mają być tańszo o jedną trzecią w powrównaniu z tym,co trzeba zapłacić obecnie.