Aktualizacja: 18.05.2015 10:13 Publikacja: 18.05.2015 10:13
Foto: 123rf.com
Brytyjski urząd konkurencji i rynków CMA oceniał od końca 2012 r. działalność Eurotunnelu na rynku żeglugi promowej, następnie sąd orzekł w 2014 r., że Eurotunnel powinien zaprzestać świadczenia tych usług. Z kolei sąd apelacyjny proporcją 2:1 głosów podtrzymał odwołanie organizacji pracowników obsługujących promy Société Coopérative de Production de SeaFrance.
Rzecznik Eurotunnelu powiedział, że jego firma bada, czy najnowszy werdykt pozwala jej kontynuować działalność MyFerryLink po terminie 9 lipca ustalonym przez brytyjski organ konkurencji. CMA rozważa teraz odwołanie się do Sądu Najwyższego.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas