Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2015 17:07 Publikacja: 06.07.2015 17:07
Foto: Bloomberg
American, United oraz Delta zwróciły się do amerykańskich władz regulacyjnych z prośbą o zbadanie, czy linie lotnicze z krajów bogatych w ropę naftową nie naruszają tzw. umowy o otwartym niebie, zapewniającej dostęp zagranicznych przewoźników do portów lotniczych w USA. Zarzucają Emirates, Qatar Airways oraz Etihad Airways, że te w ostatnich latach przyjęły miliardy dolarów od swoich rządów w formie różnych subwencji. Arabscy przewoźnicy weszli w ten sposób na rynek przewozów z Bliskiego Wschodu do Ameryki, ale także połączeń Europa USA. Na przykład Emirates oferują w przelot non-stop z Nowego Jorku do Mediolanu za niższe ceny niż American i Delta.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas