Reklama
Rozwiń

Safran: trzy silniki LEAP

Safran niepokoi się, czy potrafi dotrzymać tempa rosnącemu popytowi na silniki LEAP, ma problemy z pracami nad mniejszym do samolotów dyspozycyjnych

Publikacja: 25.10.2015 13:07

Francuska firma będącą udziałowcem obok General Electric w spółce j. v. CFM International produkującej silniki lotnicze, doskonale sprzedającego się popularnego następcy CFM56 przygotowuje bazę przemysłową pod nowy produkt. Rekordowe zamówienia na LEAP, które znajdą się najpierw w nowych samolotach Airbusa, a następnie Boeinga zwracają uwagę analityków, czy spółce uda się zapewnić coraz większe tempo produkcji tych jednostek napędowych.

Prezes Safrana, Philippe Petitcolin zapewnił, że nie ma przeszkód w produkowaniu LEAP, ale był ostrożny z zobowiązaniem się firmy do zwiększenia rytmu ich produkcji, czego oczekują producenci samolotów. Dodał, że nie doszło do zmian w zagrożeniach od czerwca, gdy sam nie był pewien zwiększenia rytmu produkcji, zależnego od ostatecznie potwierdzonych kontraktów kupna samolotów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS
Transport
Prezes PAŻP składa rezygnację. To początek gorącego lotniczego sezonu
Transport
Potężny atak hakerski na linię lotniczą. Wyciekły dane nawet 6 milionów klientów
Transport
Rusza modernizacja Okęcia. Przebudowa lotniska będzie kosztowała mniej niż planowano