Aktualizacja: 25.10.2015 13:07 Publikacja: 25.10.2015 13:07
Francuska firma będącą udziałowcem obok General Electric w spółce j. v. CFM International produkującej silniki lotnicze, doskonale sprzedającego się popularnego następcy CFM56 przygotowuje bazę przemysłową pod nowy produkt. Rekordowe zamówienia na LEAP, które znajdą się najpierw w nowych samolotach Airbusa, a następnie Boeinga zwracają uwagę analityków, czy spółce uda się zapewnić coraz większe tempo produkcji tych jednostek napędowych.
Prezes Safrana, Philippe Petitcolin zapewnił, że nie ma przeszkód w produkowaniu LEAP, ale był ostrożny z zobowiązaniem się firmy do zwiększenia rytmu ich produkcji, czego oczekują producenci samolotów. Dodał, że nie doszło do zmian w zagrożeniach od czerwca, gdy sam nie był pewien zwiększenia rytmu produkcji, zależnego od ostatecznie potwierdzonych kontraktów kupna samolotów.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas