Reklama
Rozwiń
Reklama

Safran: trzy silniki LEAP

Safran niepokoi się, czy potrafi dotrzymać tempa rosnącemu popytowi na silniki LEAP, ma problemy z pracami nad mniejszym do samolotów dyspozycyjnych

Publikacja: 25.10.2015 13:07

Francuska firma będącą udziałowcem obok General Electric w spółce j. v. CFM International produkującej silniki lotnicze, doskonale sprzedającego się popularnego następcy CFM56 przygotowuje bazę przemysłową pod nowy produkt. Rekordowe zamówienia na LEAP, które znajdą się najpierw w nowych samolotach Airbusa, a następnie Boeinga zwracają uwagę analityków, czy spółce uda się zapewnić coraz większe tempo produkcji tych jednostek napędowych.

Prezes Safrana, Philippe Petitcolin zapewnił, że nie ma przeszkód w produkowaniu LEAP, ale był ostrożny z zobowiązaniem się firmy do zwiększenia rytmu ich produkcji, czego oczekują producenci samolotów. Dodał, że nie doszło do zmian w zagrożeniach od czerwca, gdy sam nie był pewien zwiększenia rytmu produkcji, zależnego od ostatecznie potwierdzonych kontraktów kupna samolotów.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Lotnisko Chopina a CPK. Czy nowa inwestycja również szybko się „zapcha”?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Transport
Kreml chce mieć swój CPK. W Afryce
Transport
LOT „nabiera masy”. Zagęszcza siatkę, wchodzi w konsolidację
Transport
Amerykanie odwołują loty na Święto Dziękczynienia. Miał być rekord, jest złość
Transport
Bruksela zostanie odcięta od świata. Belgowie zastrajkują
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama