Reklama

PKOl stracił kolejnego dużego sponsora. Spółka poniosła „straty wizerunkowe”

PKP Intercity wypowiedziało we wtorek umowę organizacji kierowanej przez Radosława Piesiewicza. Zamiast korzyści, przewoźnik poniósł wizerunkowe straty.

Publikacja: 10.09.2024 14:34

Prezes PKOl Radosław Piesiewicz

Prezes PKOl Radosław Piesiewicz

Foto: PAP, Radek Pietruszka

Kolejnego sponsora traci Polski Komitet Olimpijski (PKOl). We wtorek 4-letnią umowę sponsorską wypowiedziała spółka PKP Intercity. To kolejna po przedsiębiorstwie Polskie Porty Lotnicze firma, dla której współpraca z organizacją kierowaną przez Radosława Piesiewicza stała się wizerunkowym obciążeniem.

„Jako powód wypowiedzenia umowy przewoźnik wskazuje przede wszystkim utratę zaufania do Polskiego Komitetu Olimpijskiego wynikającą z istotnych z punktu widzenia PKP Intercity okoliczności” – poinformowało PKP Intercity w komunikacie.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Polacy mistrzami odbioru paczek. E-commerce nie nadąża za tempem
Transport
Porządki w Grupie Lufthansy. Wszystkie decyzje będą podejmowane w Niemczech
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama