Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.03.2016 17:43 Publikacja: 27.03.2016 17:43
Foto: Bloomberg
Gdyby belgijskie linie nie miały tak silnego partnera i współwłaściciela, jakim jest niemiecka Lufthansa, wpadłyby w potężne kłopoty finansowe. Wystarczy przypomnieć jak szybko zbankrutował Swissair w 2001 roku. A Brussels nawet się nie zachwiały. Lufthansa jest właścicielem 45 proc. akcji Brussels. Pozostałe 55 proc. należy do SC Airholding — grupy inwestorów, głównie z branży transportowej — Virgin Group, Fortis, ING, Suez, Tractebel, Brussels Airport, La Societe Regionale d'Investissments Wallone i Societe Regionale d'Investissments Bruxelleoise (SRIB). Wiadomo również, że przejęciu belgijskiego przewoźnika nie będzie się sprzeciwiała Komisja Europejska, ba takie intencje były od samego początku. Podobnie było w przypadku Austrian Airlines.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas