Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 10:46 Publikacja: 06.02.2023 13:42
Foto: Adobe Stock
Firmy dzisiaj zawarły umowę w tej sprawie podkreślając w komunikacie potencjał wzrostu polskiego rynku dostaw poza domem klienta ostatecznego, który w ciągu ostatnich trzech lat potroił się.
DHL eCommerce Solutions z grupy Deutsche Post DHL, oraz Cainiao Network, logistyczne ramię Alibaba Group (właściciel Aliexpress), podpisały umowę, na mocy której DHL powinien zakupić część udziałów oddziału Cainiao w Polsce. Partnerstwo ma na celu poprawę jakości i szybkości dostaw poza domem w Polsce. W pierwszej fazie po transakcji obie firmy planują zainwestować 60 mln euro w instalację automatów w całym kraju. Cel firm to stworzenie jednej z największych sieci takich punktów dostępowych w Polsce.
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Wszystkie 34 Dreamlinery, jakie w swojej flocie mają Air India i IndiGo zostały na ziemi. Indyjski regulator dąż...
W długofalowej prognozie światowego rynku samolotów (2025-44), ogłoszonej na dzień przed największym na świecie...
W poniedziałek, 16 czerwca, zaczyna się Paris Air Show, jedna z najważniejszych wystaw lotniczych na świecie. Od...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Airbus przewiduje w długoletniej prognozie, do 2044 r., ogłoszonej przed salonem lotniczym na Le Bourget (16-20...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas