Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 15:58 Publikacja: 24.01.2023 16:30
Foto: Bloomberg
Tyle, że taka transakcja nie miała prawa się odbyć.
Dlatego Komisja Europejska sprawdza jak do niej doszło. Sankcje nałożone przez Brukselę po inwazji Rosji na Ukrainę obejmują m.in. zakaz dostaw samolotów i części zamiennych do Rosji. KE nakazała też rozwiązanie umów dzierżawy maszyn, na co rosyjscy przewoźnicy odpowiedzieli wpisaniem ich do rejestru krajowego, bez zgody właścicieli i je znacjonalizowali. Kłopot jednak był w tym, że nie mogli nimi latać zagranicę, bo groziło im, że zostaną przejęte przez prawowitych właścicieli.
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas