Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 20:52 Publikacja: 23.04.2022 17:04
Foto: Adobe Stock
W ten sposób miałaby powstać alternatywna droga transportu morskiego Morski Szlak Północny. W tej chwili porty na północy kraju są zdolne przeładować jedynie 33 mln ton. A największy rosyjski port jest na Dalekim Wschodzie, w Noworosyjsku, i ma moce przeładunkowe zbliżone właśnie do 170 mln ton rocznie.
— Planujemy zwiększyć o dwa i pół raza możliwości przeładunkowe na północy do roku 2024 z 33 mln ton do 85 mln ton. A do 2030 chcemy, aby wzrosły one do 170 mln ton. — Kończymy już budowę nabrzeża w Utriennym, a budowa Buchty Siewier i terminalu na Jeniseju trwa — powiedział agencji TASS rosyjski wicepremier ds. rozwoju Dalekiego Wschodu, Gadzhimagomed Gusejnow.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas