Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 13:56 Publikacja: 08.04.2022 18:08
Foto: Adobe Stock
Pierwsza z nich to wysokie ceny paliwa lotniczego, które podrożało nawet bardziej niż ropa naftowa. — Przewoźnicy, którzy dopiero zaczęli wychodzić z kryzysu covidowego, teraz borykają się z kolejnym problemem. Niewiele linii lotniczych było w stanie wykupić ubezpieczenie od wzrostu cen, które są dzisiaj o 77 proc. wyższe niż rok temu. A teraz nie są w stanie wziąć na siebie wyższych kosztów. Stąd nie ma innego wyjścia, muszą podwyższyć ceny biletów. Te ceny zresztą już zaczęły rosnąć od początku roku. Czy nie spowoduje to spadku popytu na podróże lotnicze? — Nie widać, aby konsumenci mieli problem z ich zaakceptowaniem, bo i rezerwacje rosną — mówił podczas spotkania z mediami Willie Walsh, dyrektor generalny IATA.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas