Reklama

Po co ITA Lufhansie? Daje szansę na piąte centrum przesiadkowe

— Włochy, to bardzo ważny rynek lotniczy. I z pewnością potrzebne jest w tym kraju silne centrum przesiadkowe. Takie lotnisko widzę w Rzymie — powiedział Carsten Spohr, prezes linii lotniczych Lufthansa w wywiadzie dla włoskiego dziennika „Corriere della Sera”.

Publikacja: 03.04.2022 15:42

Po co ITA Lufhansie? Daje szansę na piąte centrum przesiadkowe

Foto: AdobeStock

Nowy przewoźnik narodowy Włoch, ITA Airways, czyli dawna Alitalia okazał się atrakcyjną linią lotniczą, na którą jest kilku chętnych. — Rzym jest niesłychanie ważnym portem dla Lufthansy, a nasze południowe centrum przesiadkowe zostałoby zintegrowane zresztą Lufthansa Group. Byłby to nasz piąty hub — mówił Carsten Spohr. Pozostałe cztery, to oczywiście Frankfurt, Monachium, Zurich i Wiedeń. Bazą dla należących do Grupy Lufthansa Brussels Airlines jest Bruksela, ale stolica Belgii w mniejszym stopniu spełnia się jako miejsce do przesiadek, chociaż ten przewoźnik ma ciekawą siatkę afrykańską.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Pokłosie zamówienia LOT-u. Airbus podwoi zatrudnienie w Polsce
Transport
PKP Cargo musi szukać zleceń i oszczędności
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Transport
Wielkie zmiany w Lufthansie. Najważniejsze decyzje pod jednym dachem
Transport
Amerykanie znieśli sankcje na białoruską Belavię. Co to znaczy?
Reklama
Reklama