Aktualizacja: 03.02.2017 16:50 Publikacja: 03.02.2017 15:12
Foto: Bloomberg
Odeski port to po kolejach państwowych kolejna państwowa ukraińska firma, w której stary układ korupcyjny sprzeciwia się wszelkim zmianom, a szczególnie wprowadzeniu zagranicznych menadżerów (kolej) czy inwestorów (port).
Jak podaje agencja Unian - w październiku 2016 r firma P&O Maritime - spółka zależna największego operatora portowego - DP World ze Zjednoczonych Emitatów Arabskich, podpisała memorandum w ministerstwie infrastruktury Ukrainy. Zgłosiła w nim gotowość inwestowania 50 mln dol. w rozwój odeskiego portu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas