Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.12.2017 10:18 Publikacja: 28.12.2017 10:11
Foto: Bloomberg
W rozmowie z tygodnikiem „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung" dodaje jednak, że pozytywny efekt w postaci dodatkowych przychodów zostanie częściowo zniesiony dodatkowymi kosztami. Po zaprzestaniu przez Air Berlin lotów w końcu października Lufthansa zwiększyła swe moce przewozowe, uruchomiła np. loty jumbo-jeta B747 na trasie z Frankfurtu do Berlina, aby zaspokoić popyt.
Dwa tygodnie temu Lufthansa zrezygnowała z zamiaru kupienia Niki, linii lotniczej należącej wcześniej do Air Berlina, bo Bruksela nie dałaby na to zgody. Ta decyzja spowodowała bankructwo tego austriackiego przewoźnika, Lufthansa zasiliła go wcześniej sumą 70 mln euro, zanim zorientowała się, że nie dostanie zgody na jego kupno. Linia założona przez Niki Laudę jest pod ochroną przed wierzycielami, więc Lufthansa ma znikomą szansę odzyskania tych pieniędzy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji. Przez weekend główne lotniska w tym w Moskwie i Pet...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas