Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2025 10:49 Publikacja: 28.12.2021 16:35
Foto: Bloomberg
Po katastrofie samolotu Lion Air w październiku 2018 i drugiej Etiopian Airlines w marcu 2019 urzędy lotnictwa na świecie uziemiły samoloty Boeinga żądając od producenta zmian w wyposażeniu, oprogramowaniu i nowego podręcznika szkolenia pilotów. Samoloty te dopuszczono do ponownej eksploatacji pod koniec 2020 r. w USA i w Europie, potem zezwalały na to kolejne kraje Azji (Australia, Japonia, Indie, Malezja, Singapur) i Afryki (Etiopia). Jednymi z ostatnich, które nie podjęły dotąd decyzji były Chiny i Indonezja.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas