Aktualizacja: 23.12.2021 21:00 Publikacja: 23.12.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
To był najokazalszy szczyt paczkowy w rodzimej branży logistycznej. Sprzedaż online już w listopadzie wystrzeliła, a spotęgowany przez pandemię boom na e-zakupy sprawił, że operatorzy z branży KEP (kurier, ekspres, paczka) mieli ręce pełne roboty. Dodatkowo w okresie przedświątecznym dostarczali też firmowe upominki, które dotąd pracownicy otrzymywali od pracodawcy w biurze. Eksperci wskazują, że najgorętszy okres na tym rynku w całym roku udało się przejść suchą stopą, choć wyzwań nie brakowało.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas