Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 23:00 Publikacja: 10.12.2021 17:10
Foto: PAP, Roman Zawistowski
Opłaty są uzależnione od rodzaju drogi, kategorii pojazdu oraz limitu emisji spalin. Drożeją w granicach od 1 do 3 groszy za kilometr. W przypadku autostrad i dróg ekspresowych pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony i poniżej 12 ton z normą emisji do Euro 2 włącznie zapłacą 42 gr (obecnie 40 gr), z normą Euro 3 – 37 gr (35 gr), z Euro 4 – 30 gr (28 gr), a z normą co najmniej Euro 5 – 21 gr (20 gr). W przypadku dużych ciężarówek co najmniej 12-tonowych opłaty wyniosą: Euro 2 i niższe - 56 gr (53 gr), Euro 3 – 48 gr (46 gr), Euro 4 – 39 gr (37 gr) oraz z normą Euro 5 i wyższą – 29 gr (27 gr). Opłaty dla autobusów niezależnie od masy całkowitej są w takiej samej wysokości jak w przypadku pojazdów powyżej 3,5 t i poniżej 12 t.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas