Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.07.2021 17:08 Publikacja: 17.07.2021 17:08
Foto: AdobeStock
FAA polecił użytkownikom kilkakrotne testy tych wyłączników i ich wymianę w razie potrzeby. Polecenie dotyczy 2502 samolotów zarejestrowanych w Stanach i łącznie 9315 na świecie. Dyrektywa urzędu nie wymienia żadnego przypadku wadliwego działania tych wyłączników podczas lotu. Zlecono te inspekcje po podaniu we wrześniu przez jednego z użytkowników, że oba wyłączniki ciśnienia nie przeszły takiego testu w trzech różnych modelach B737.
FAA wyjaśnił, że defekt takiego wyłącznika może sprawić, że nie uruchomi się system ostrzegawczy w kabinie, jeśli samolot przekroczy pułap 10 tys. stóp (3050 metrów), na którym zasoby tlenu mogą być niebezpiecznie małe. Ciśnienie w kabinach samolotów odpowiada pułapowi do 8 tys. stóp (2438 m) — pisze Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas