Aktualizacja: 13.06.2015 14:50 Publikacja: 13.06.2015 14:50
Foto: Bloomberg
Koncern spodziewa się, że linie lotnicze i firmy od przewozu frachtu odbiorą do 2034 r. 38 050 odrzutowców o wartości 5,6 bln dolarów. W ubiegłym roku podał liczbę 36 770. Jego zdaniem roczny wzrost transportu lotniczego w tym okresie wyniesie 4,9 a nie 5 proc., a do tego spadku przyczyni się przede wszystkim Rosja, która odczuje niższe ceny ropy.
Na segment samolotów wąskokadłubowych (A320, B7373) przypadnie 26 730 maszyn o wartości 2,7 bln dolarów. Boeing podwyższył prognozę popytu na samoloty dwusilnikowe B7878 i A350 i po raz kolejny obniżył dla rynku 4-silnikowych jumbo: B747 i A380.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas