Aktualizacja: 27.06.2017 20:46 Publikacja: 27.06.2017 20:46
Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki
Tekst powstał we współpracy z firmą PESA
Przedstawiciele spółek kolejowych uważają, że lokomotywy dwunapędowe zdolne do prowadzenia pociągu po torach z trakcją elektryczną lub bez niej i wykonywanie manewrów na stacjach końcowych to przełom. PKP Intercity szacuje, że dzięki dziesięciu lokomotywom dwunapędowym zrezygnuje z ok. 20 lokomotyw manewrowych. A koszt eksploatacji spalinowych lokomotyw manewrowych jest istotną pozycją w budżecie PKP Intercity.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas