Tytułowy Warsztat Danny'ego istnieje naprawdę. Nazywa się Count's Kustom i mieści się w Las Vegas, gdzie Danny i jego ludzie skupują, przerabiają i sprzedają motoryzacyjne cacka – od zabytkowych Fordów Thunderbirdów, poprzez klasyczne Chevrolety Corvette i auta miniaturki, aż po podrasowane motocykle z przyczepą.
Amerykańskie krążowniki są dla Danny'ego wyzwaniem, zrobi wszystko, żeby zdobyć ten, który mu się spodoba. Zdarza mu się gnać za niczego niepodejrzewającym kierowcą, żeby złożyć mu ofertę kupna od ręki.
W pierwszym odcinku "Rogaty" Mike wypatrzył na czyjejś posesji ramę od motocykla, na którą polował od dawna. Namawia Danny'ego, żeby zaryzykować i się po nią zakraść. Okazuje się, że wykonana na wariackich papierach pomysłowa przeróbka będzie warsztat sporo kosztować.
W kolejnym w warsztacie zjawi się znany z serialu „Gwiazdy lombardu" Rick Harrison i daje na warsztat poobijanego Forda Mustanga Fastback rocznik '68. Chce przemienić go w maszynę, jaką Steve McQueen jeździł w filmie „Bullitt", i nie przekroczyć budżetu, jaki zaproponował Rick? Do warsztatu puka też z niecodzienną prośbą właściciel motocykla. Danny ma nadzieję, że „Rogaty" Mike da radę zająć się tym zleceniem.