Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.09.2019 16:20 Publikacja: 01.09.2019 16:04
Foto: AFP
Będzie to największa kampania informacyjna w historii Wielkiej Brytanii. Obejmie reklamy w telewizji, radiu, mediach społecznościowych i na billboardach.
Rząd przeznaczy na to 100 milionów funtów. Władze chcą mieć pewność, że Brytyjczycy będą przygotowani na wyjście z Unii Europejskiej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę.
Gośćmi szóstego odcinka podcastu „Rzecz o geopolityce” Mateusza Grzeszczuka byli Kacper Kita z portalu Nowy Ład...
Prezydent USA Donald Trump rozmawiał w czwartek telefonicznie z Władimirem Putinem, a prawdopodobnie w piątek pl...
Donald Trump obiecywał wywrócić stolik, a tymczasem – jak mówi Jędrzej Bielecki – „pokazał, że jest przyjacielem...
Sekretarz obrony USA Pete Hegseth wstrzymał wysyłkę rakiet i amunicji na Ukrainę z powodu obaw o poziom amerykań...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas