Reklama

Powalczą o powrót kibiców

POT chce wykorzystać sukces organizacyjny mistrzostw do promocji Polski. Szykuje kampanię „Wróć, nie widziałeś jeszcze wszystkiego"

Publikacja: 19.06.2012 01:42

Organizacja Euro 2012 w Polsce zbiera bardzo dobre recenzje w zagranicznych mediach. Pobyt chwalą też zagraniczni kibice, którzy przyjechali do Gdańska, Poznania, Wrocławia i Warszawy. – To najlepsza promocja dla naszego kraju. Dawno tak wiele i tak dobrze nie mówiło się o Polsce – podkreślają eksperci. I apelują, by wykorzystać mistrzostwa do promocji Polski również po ich zakończeniu.

O tym, że tak się stanie, zapewnia Polska Organizacja Turystyczna. – Natychmiast po zakończeniu Euro 2012 startujemy z kampanią pod hasłem „Wróć, nie widziałeś jeszcze wszystkiego", skierowaną i do  kibiców, którzy odwiedzili nasz kraj, i innych turystów z państw europejskich – mówi „Rz" wiceprezes POT Bartłomiej Walas.

Kampania będzie prowadzona do połowy 2013 r. w Belgii, Danii, Holandii, Francji, Szwecji i Wielkiej Brytanii. W jej ramach pojawią się spoty telewizyjne, kampania billboardowa i różne formy reklamy w Internecie. – Wykorzystane w niej zostaną materiały z wcześniejszej, bardzo dobrze ocenianej kampanii „Poland Feel Invited", promującej Polskę przed Euro oraz obrazki z samego turnieju – podkreśla Walas.

Jego zdaniem kampania może zostać rozszerzona także na inne państwa, jeśli znajdą się na to pieniądze.

– Myślę, że warto na promocję wydać teraz więcej pieniędzy niż przed samym Euro – uważa Dariusz Pałęcki, dyrektor biura podróży Polish Travel Quo Vadis. – Chodzi o to, by utrwalić wizerunek naszego kraju jako fajnego miejsca, które warto odwiedzić. Dobrze, by w takiej kampanii pojawiły się nie tylko ładne obrazki z Polski, ale konkretne oferty miejsc i imprez, które warto odwiedzić.

Reklama
Reklama

Polska ma się także dalej promować przez sport. – W najbliższym czasie czekają nas ważne imprezy. W 2014 r. będziemy gościć mistrzostwa świata w siatkówce. Dwa lata później być może mistrzostwa Europy w piłce ręcznej. To też świetna okazja do promocji – mówi „Rz" Katarzyna Kochaniak, rzeczniczka Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Dwunarodowe pary i ich dzieci w Polsce. W czołówce zaskoczenie
Społeczeństwo
Ustawa łańcuchowa. Sejm podjął decyzję w sprawie prezydenckiego weta. Jak głosowali posłowie?
Społeczeństwo
Co przyciąga do Polski ukraińskich imigrantów? Wyniki badania
Społeczeństwo
Budżet Mazowsza na 2026 rok. Administracja pochłonie więcej niż zdrowie
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama