Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.09.2017 08:03 Publikacja: 27.09.2017 07:55
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Prawie 60 proc. badanych uważa, że wprowadzenie ceny 1 zł za torebkę foliową w sklepie nie jest dobrym pomysłem. Przeciwnego zdania jest 28 proc. ankietowanych, a opinii w tej sprawie nie ma 15 proc.
- Częściej przeciwnikami wprowadzenia takiej opłaty są mężczyźni (61 proc.), osoby powyżej 50. roku życia (62 proc.) oraz badani o wykształceniu średnim (63 proc.). Takiego zdania są też częściej ankietowani o dochodzie od 1001 do 2000 zł (65 proc.) oraz badani z miast od 20 do 99 tysięcy mieszkańców (62 proc.) - zwraca uwagę Piotr Zimolzak z agencji badawczej SW Research.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Jestem naukowcem, nie politykiem. W kwestii zwrotu dóbr kultury ja niczego nie żądam, niczego się nie domagam, t...
Prezydent Andrzej Duda, w ostatnim dniu swojego urzędowania, zawiódł młodzież. Choć od kilku dni prosili go o w...
Tuż przed rozpoczęciem tegorocznych Dni Konia Arabskiego i aukcji Pride of Poland prokuratura umorzyła śledztwo...
Z powodu zanieczyszczonego powietrza stolica polskich Tatr ma problemy z pobieraniem tzw. opłaty klimatycznej. P...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas