Reklama

Prezes Nawacki nie boi się grzywny za sprawę Juszczyszyna

— Nie boję się, bo Izba Dyscyplinarna Sądu Najwyższego jest wyżej od Sądu Rejonowego w Bydgoszczy - powiedział "Gazecie Olsztyńskiej" prezes Sądu Rejonowego w Olsztynie Maciej Nawacki, któremu grozi 15 tys. zł za niewykonanie postanowienia o dopuszczeniu do orzekania Pawła Juszczyszyna.

Aktualizacja: 04.05.2021 14:32 Publikacja: 04.05.2021 13:34

Maciej Nawacki

Maciej Nawacki

Foto: YouTube/Gazeta Olsztyńska

dgk

Wniosek o wszczęcie egzekucji postanowienia Sądu Rejonowego w Bydgoszczy wpłynął do do IV Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sądu Rejonowego w Olsztynie tydzień temu.

Jak poinformował Olgierd Dąbrowski-Żegalski, rzecznik Prasowy Sądu Okręgowego w Olsztynie, pełnomocnik Pawła Juszczyszyna, prof. Michała Romanowski, w pierwszej kolejności wniósł o wyznaczenie  Sądowi Rejonowemu w Olsztynie terminu jednego dnia roboczego na  wykonanie postanowienia oraz zagrożenie prezesowi Sądu Rejonowego w Olsztynie Maciejowi Nawackiemu grzywną w wysokości 15 tys. zł na wypadek, gdyby Sąd Rejonowy w Olsztynie nie wykonał  postanowienia w wyznaczonym terminie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama