Popularność zdobyła scenografią do spektaklu „Tygryski” w stołecznym Teatrze Lalka. Z kolorowych tkanin wyczarowała egzotyczny świat. Uszyte zwierzęta, motyle, owady, a nawet kwiaty i trawy tworzyły baśniową przestrzeń, w której dzieci czuły się bezpiecznie.
Inez Krupińska ma niezwykły dar ożywiania wyobraźni poprzez wzrok i dotyk, co zapowiadała już jej dyplomowa praca w warszawskiej ASP w 1993 roku – „gobelinowe” portrety postaci z Tarota, przypominające miękkie rzeźby, a jednocześnie drapieżne charaktery.
Głośna stała się jej seria aniołów szytych z lnianego, surowego płótna, o skrzydłach jak poduszki. Miały przyjazne twarze zwykłych ludzi, a jednocześnie przez niebywałą fantazyjność strojów były istotami z nieziemskich sfer.
Potrafi kreować odmienne nastroje, czego dowodem także jej najnowsza wystawa w warszawskiej Galerii Autograf. Ekspresyjna w formie, mimo stłumionej kolorystyki, ze starannie zaaranżowaną przestrzenią.
Salę wypełniają oryginalne meble zaprojektowane przez Inez Krupińską. Designerskie, czy raczej scenograficzne, półki i stoliki wyglądają jak pnie drzew przeniesione wprost z lasu.