Reklama

Maciej Zaborowski: Business intelligence ważniejsze niż AI

Prawdziwa sztuczna inteligencja to przekonanie klientów, że potrzebują rozwiązania problemu, który w praktyce… nie istnieje.

Publikacja: 26.03.2025 04:55

Maciej Zaborowski: Business intelligence ważniejsze niż AI

Foto: Adobe Stock

Całkiem niedawno uczestniczyłem w dużej biznesowej konferencji. Wśród prelegentów nie zabrakło prawników, w tym tych specjalizujących się w prawie karnym. Odbiorcami byli oczywiście przedsiębiorcy, o których ostatnio tak dużo mówi się w mediach. Jedno z prawniczych wystąpień, co dość rzadkie, zaintrygowało także mnie. Przyznam szczerze, że nic nie wiedziałem o temacie. W trakcie prelekcji obserwowałem uczestników, którzy byli z każdą minutą bardziej przerażeni. Na ich twarzach można było wyczytać smutek, zmartwienie, a nawet złość. Temat wystąpienia zdecydowanie więc do nich trafił. Spełnił też jedno ze znanych założeń wystąpień prawników, które można by sprowadzić do: zasiać lęk, by potem podać antidotum, najlepiej opatrzone logo własnej kancelarii.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Adwokat diabła
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Rzecz o prawie
Piotr Paduszyński: Ziobro i jego „przywłaszczenie”
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Patronka
Rzecz o prawie
Stanisław Wiśniewski: Rozszczepienie wymiaru sprawiedliwości
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Rzecz o prawie
Wojciech Hermeliński: Dlaczego Karolowi Nawrockiemu nie spodobała się zmiana kodeksu wyborczego?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama