Reklama

Paweł Rymarz, Marcin Maruta: Tworzymy wspólnie silną, polską firmę

O tym, co spowodowało, że pojawi się na rynku nowa kancelaria Rymarz, Zdort, Maruta i o tym, jak zmienia i będzie się zmieniał rynek usług prawniczych – opowiadają partnerzy w nowo powstałej kancelarii: Paweł Rymarz i Marcin Maruta.

Publikacja: 24.01.2023 02:00

Paweł Rymarz, Marcin Maruta: Tworzymy wspólnie silną, polską firmę

Foto: Adobe Stock

Skąd pomysł na fuzję? I kancelaria Rymarz Zdort, i Maruta Wachta miały silną pozycję na rynku.

Paweł Rymarz (P.R.): Kancelaria Rymarz Zdort dostrzegała od dawna luki w swych kompetencjach. Jesteśmy liderem w każdej branży, za jaką się bierzemy, a tych, których nie umiemy – nie dotykamy. O ile można żyć bez wielu kompetencji, w dzisiejszym świecie brak umiejętności poruszania się w prawie związanym z nowoczesnymi technologiami, jest ułomnością. Paweł Zdort rzucił myśl, aby eliminacja tej ułomności była naszym priorytetem. Tworzenie zespołów organicznie, czyli próba wynajmowania ludzi, budowania kompetencji przez drobne kroki, zajęłaby lata. Ponieważ znałem mec. Marutę, więc gdy pojawił się pomysł, że powinniśmy się znać na prawie nowych technologii – pomyślałem, by się połączyć. Poprosiłem o spotkanie w cztery oczy, na którym, o ile pamiętam, bez specjalnych wstępów zapytałem, czy moglibyśmy połączyć nasze firmy.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Szon Patrol pod groźbą kary
Rzecz o prawie
Jakub Sewerynik: Czy aby biskupi nie strzelili z armaty do muchy?
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Trybunalskie fantasmagorie
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Zapamiętamy wasze czyny
Rzecz o prawie
Robert Damski: W polskim wydaniu Temida powinna trzymać awizo
Reklama
Reklama