Maciej Ślusarek, Marlena Kudła: Granie w zielone

Greenwashing, czyli na co powinny uważać agencje reklamowe i reklamodawcy.

Publikacja: 05.07.2022 09:46

Maciej Ślusarek, Marlena Kudła: Granie w zielone

Foto: Adobe Stock

Tak jak nie wszystko złoto, co się świeci, tak samo nie wszystko oznaczone jako „bio” lub „eko” jest rzeczywiście ekologiczne. Niekoniecznie wiedzą o tym konsumenci, którzy łatwo mogą dać się nabić w zieloną butelkę, co wykorzystuje wiele firm, wmawiając – zwłaszcza w reklamach – że ich produkty są przyjazne środowisku. W wielu przypadkach jest to jednak dalekie od prawdy.

Są takie marki...

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rzecz o prawie
Leszek Kieliszewski: Adwokat z urzędu nie opłaca się nikomu
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Co zrobi Karol Nawrocki?
Rzecz o prawie
Katarzyna Batko-Tołuć: Panie Premierze, bardzo grzecznie Pana proszę...
Rzecz o prawie
Łukasz Guza: Pięć wyborczych mitów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Rzecz o prawie
Piotr Prusinowski: neo-KRS żegluje w otchłań absurdu