Reklama

Maciej Ślusarek, Marlena Kudła: Granie w zielone

Greenwashing, czyli na co powinny uważać agencje reklamowe i reklamodawcy.

Publikacja: 05.07.2022 09:46

Maciej Ślusarek, Marlena Kudła: Granie w zielone

Foto: Adobe Stock

Tak jak nie wszystko złoto, co się świeci, tak samo nie wszystko oznaczone jako „bio” lub „eko” jest rzeczywiście ekologiczne. Niekoniecznie wiedzą o tym konsumenci, którzy łatwo mogą dać się nabić w zieloną butelkę, co wykorzystuje wiele firm, wmawiając – zwłaszcza w reklamach – że ich produkty są przyjazne środowisku. W wielu przypadkach jest to jednak dalekie od prawdy.

Są takie marki...

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Ach, ta głupia AI
Rzecz o prawie
Katarzyna Batko-Tołuć: Obrona ludności bez ludności?
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Co by powiedział Cyceron
Rzecz o prawie
Robert Damski: Chodzi o prawo i sprawiedliwość
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Rzecz o prawie
Leszek Kieliszewski: Krótka historia krypto zakończona bublem prawnym
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama