Maciej Ślusarek, Marlena Kudła: Granie w zielone

Greenwashing, czyli na co powinny uważać agencje reklamowe i reklamodawcy.

Publikacja: 05.07.2022 09:46

Maciej Ślusarek, Marlena Kudła: Granie w zielone

Foto: Adobe Stock

Tak jak nie wszystko złoto, co się świeci, tak samo nie wszystko oznaczone jako „bio” lub „eko” jest rzeczywiście ekologiczne. Niekoniecznie wiedzą o tym konsumenci, którzy łatwo mogą dać się nabić w zieloną butelkę, co wykorzystuje wiele firm, wmawiając – zwłaszcza w reklamach – że ich produkty są przyjazne środowisku. W wielu przypadkach jest to jednak dalekie od prawdy.

Są takie marki...

Pozostało 95% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rzecz o prawie
Łukasz Guza: Granice wolności słowa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Nic się nie stało
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Policjant zawinił, bandziora powiesili
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Młodszy asystent, czyli kto?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Rzecz o prawie
Jakub Sewerynik: Wybory polityczne i religijne