Reklama

Maciej Ślusarek, Marlena Kudła: Granie w zielone

Greenwashing, czyli na co powinny uważać agencje reklamowe i reklamodawcy.

Publikacja: 05.07.2022 09:46

Maciej Ślusarek, Marlena Kudła: Granie w zielone

Foto: Adobe Stock

Tak jak nie wszystko złoto, co się świeci, tak samo nie wszystko oznaczone jako „bio” lub „eko” jest rzeczywiście ekologiczne. Niekoniecznie wiedzą o tym konsumenci, którzy łatwo mogą dać się nabić w zieloną butelkę, co wykorzystuje wiele firm, wmawiając – zwłaszcza w reklamach – że ich produkty są przyjazne środowisku. W wielu przypadkach jest to jednak dalekie od prawdy.

Są takie marki...

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Dariusz Lasocki: Chodzi o bezpieczeństwo głosu. Polemika z Wojciechem Hermelińskim
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Adwokat diabła
Rzecz o prawie
Piotr Paduszyński: Ziobro i jego „przywłaszczenie”
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Patronka
Rzecz o prawie
Stanisław Wiśniewski: Rozszczepienie wymiaru sprawiedliwości
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama