Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.03.2024 08:41 Publikacja: 04.03.2024 03:00
Sztuczna inteligencja. Asystentka
Foto: Adobe Stock
Klarna, szwedzki gigant z branży finansowej założony przez mającego polskie korzenie Sebastiana Siemiątkowskiego, na początku br. wdrożyła testowo asystenta AI. Efekty przeszły najśmielsze oczekiwania. Bot wspierany technologią OpenAI miał usprawnić obsługę klienta. Ale po miesiącu przejął dwie trzecie połączeń. Rozmowy z udziałem sztucznej inteligencji zamiast człowieka okazały się znacznie bardziej wydajne. Jak podaje Klarna, przeprowadzenie ogromu pracy, którą w tym okresie wykonał bot, wymagałoby zatrudnienia na infolinii 700 konsultantów.
Prawie 2,5 mln osób pracuje na podstawie umów zleceń lub innych, od których płaci się składki ubezpieczeniowe. D...
Choć większość pracowników podkreśla kluczową rolę znajomości AI, to lista przyszłościowych kompetencji jest dłu...
Wdrożenie dyrektywy Women on Boards, która zwiększa różnorodność płci we władzach dużych spółek giełdowych w Uni...
110 tys. wakatów miały firmy na koniec marca 2025 r. To o 10 tysięcy więcej niż rok wcześniej, ale znacząco mnie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W najnowszym sondażu ifo Institute ponad jedna czwarta firm w Niemczech przewiduje, że AI doprowadzi do zmniejsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas