Reklama
Rozwiń
Reklama

Employer branding , czyli budowanie dobrego wizerunku na rynku pracy, zyskuje na wartości

Employer branding, czyli budowanie mocnego wizerunku na rynku pracy, to obecnie jedno z głównych wyzwań firm, nawet tych, które mają silne biznesowe brandy.

Publikacja: 14.06.2016 22:00

Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dob

Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dobrego wizerunku pracodawcy

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

Jak umiejętnie budować dobry wizerunek firmy jako pracodawcy i jakich pułapek w tym procesie trzeba unikać – zastanawiali się uczestnicy panelu „Employer branding – od działania do komunikacji" zorganizowanego w ramach II Forum HR „Rzeczpospolitej". – Nie wystarczy wiedzieć, że trzeba budować employer branding. Trzeba jeszcze robić to we właściwy sposób, co jest trudnym zadaniem, gdyż EB łączy elementy marketingu, rekrutacji i HR – zwracała uwagę Anna Piotrowska-Banasiak, dyrektor ds. rozwoju w firmie rekrutacyjnej Antal, która świadczy też usługi z doradztwa HR i employer brandingu (w skrócie EB).

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Reklama
Reklama