Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2016 22:00 Publikacja: 14.06.2016 22:00
Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dobrego wizerunku pracodawcy
Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński
Jak umiejętnie budować dobry wizerunek firmy jako pracodawcy i jakich pułapek w tym procesie trzeba unikać – zastanawiali się uczestnicy panelu „Employer branding – od działania do komunikacji" zorganizowanego w ramach II Forum HR „Rzeczpospolitej". – Nie wystarczy wiedzieć, że trzeba budować employer branding. Trzeba jeszcze robić to we właściwy sposób, co jest trudnym zadaniem, gdyż EB łączy elementy marketingu, rekrutacji i HR – zwracała uwagę Anna Piotrowska-Banasiak, dyrektor ds. rozwoju w firmie rekrutacyjnej Antal, która świadczy też usługi z doradztwa HR i employer brandingu (w skrócie EB).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kobiety z pokolenia milenialsów najmniej są pewne stabilności swojej pracy. Najwięcej z nich ma także poczucie j...
Pracownicy mają sprecyzowane wyobrażenie, jakie cechy powinien mieć idealny pracodawca. Nie zawsze udaje się go...
Większość z Polek i Polaków uważa, że ich praca ma sens. Jednak połowa odczuwa w niej codzienny stres, a co czwa...
Choć niewiele firm w Polsce uregulowało korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji, to coraz częściej oczekuj...
Pracownicy z krajów Europy Środkowo-Wschodniej byli przez długi czas podporą niemieckiego rynku pracy, łagodząc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas