Employer branding , czyli budowanie dobrego wizerunku na rynku pracy, zyskuje na wartości

Employer branding, czyli budowanie mocnego wizerunku na rynku pracy, to obecnie jedno z głównych wyzwań firm, nawet tych, które mają silne biznesowe brandy.

Publikacja: 14.06.2016 22:00

Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dob

Uczestnicy panelu o employer brandingu podkreślali znaczenie otwartości i uczciwości w budowaniu dobrego wizerunku pracodawcy

Foto: Fotorzepa/Borys Skrzyński

Jak umiejętnie budować dobry wizerunek firmy jako pracodawcy i jakich pułapek w tym procesie trzeba unikać – zastanawiali się uczestnicy panelu „Employer branding – od działania do komunikacji" zorganizowanego w ramach II Forum HR „Rzeczpospolitej". – Nie wystarczy wiedzieć, że trzeba budować employer branding. Trzeba jeszcze robić to we właściwy sposób, co jest trudnym zadaniem, gdyż EB łączy elementy marketingu, rekrutacji i HR – zwracała uwagę Anna Piotrowska-Banasiak, dyrektor ds. rozwoju w firmie rekrutacyjnej Antal, która świadczy też usługi z doradztwa HR i employer brandingu (w skrócie EB).

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Rynek pracy
Milenialsi najczęściej myślą o zmianie pracy
Rynek pracy
Pracownicy wiedzą, jaki ma być dobry pracodawca, ale nie zawsze go znajdują
Rynek pracy
Barometr Talentów 2025. Poznaliśmy nastroje pracowników w Polsce
Rynek pracy
Specjalista z kompetencjami AI łatwiej znajdzie pracę i więcej zarobi
Rynek pracy
„FAZ”: Dlaczego Polacy nie chcą już pracować w Niemczech?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama