Reklama
Rozwiń
Reklama

Pracodawco, wyróżnij się albo giń

Na rynku pracownika firmy zabiegające o ludzi do pracy muszą przyciągać uwagę czymś więcej niż tylko publikacją oferty zatrudnienia.

Publikacja: 07.09.2016 19:37

Maleje zainteresowanie frazą „oferty pracy

Maleje zainteresowanie frazą „oferty pracy

Foto: Rzeczpospolita

Oferta pracy to dziś zdecydowanie za mało – wynika z raportu „Internauci a rynek pracy: najbardziej popularne wyszukiwania w sieci w latach 2006–2016. Wnioski dla pracodawców", który przygotował portal Kariera.pl.

Za pomocą Google Adwords Keyword Tool (podaje liczbę bezwzględną wyszukiwań w danym okresie) oraz Google Trends (podaje spadek lub wzrost popularności wyszukiwań) portal sprawdził 15 wybranych słów kluczy dotyczących pracy. To m.in.: oferty pracy, kalkulator wynagrodzeń, wzór CV czy rozwój osobisty

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Ofert pracy w urzędach najmniej od dekady. Co z bezrobociem?
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Rynek pracy
To od szefów zależy bezpieczeństwo psychologiczne pracowników
Rynek pracy
Eksperci wskazują zawody i kompetencje przyszłości
Rynek pracy
Rynek pracy w krajach Unii coraz chłodniejszy. Wynik najgorszy od 5 lat
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Rynek pracy
Niezdrowa dieta przeszkadza Polakom w pracy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama