Pracodawco, wyróżnij się albo giń

Na rynku pracownika firmy zabiegające o ludzi do pracy muszą przyciągać uwagę czymś więcej niż tylko publikacją oferty zatrudnienia.

Publikacja: 07.09.2016 19:37

Maleje zainteresowanie frazą „oferty pracy

Maleje zainteresowanie frazą „oferty pracy

Foto: Rzeczpospolita

Oferta pracy to dziś zdecydowanie za mało – wynika z raportu „Internauci a rynek pracy: najbardziej popularne wyszukiwania w sieci w latach 2006–2016. Wnioski dla pracodawców", który przygotował portal Kariera.pl.

Za pomocą Google Adwords Keyword Tool (podaje liczbę bezwzględną wyszukiwań w danym okresie) oraz Google Trends (podaje spadek lub wzrost popularności wyszukiwań) portal sprawdził 15 wybranych słów kluczy dotyczących pracy. To m.in.: oferty pracy, kalkulator wynagrodzeń, wzór CV czy rozwój osobisty

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Rynek pracy
Barometr Talentów 2025. Poznaliśmy nastroje pracowników w Polsce
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Rynek pracy
Specjalista z kompetencjami AI łatwiej znajdzie pracę i więcej zarobi
Rynek pracy
„FAZ”: Dlaczego Polacy nie chcą już pracować w Niemczech?
Rynek pracy
Dobra sytuacja na rynku pracy w USA może zniechęcić Fed do cięcia stóp
Rynek pracy
Prezes Manpower Group: na rynkach pracy w Europie panuje chłód
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama