Reklama
Rozwiń
Reklama

Bezpieczeństwo lekowe w Polsce

Pożyczki na budowę i rozbudowę infrastruktury farmaceutycznej mają poprawić bezpieczeństwo lekowe w kraju.

Publikacja: 03.03.2022 18:28

Bezpieczeństwo lekowe w Polsce

Foto: Adobe stock

Bezpieczeństwo lekowe to jeden z podstawowych problemów na świecie. Polski rynek farmaceutyczny stara się sprostać tym zadaniom, stawiając m.in. na innowacyjne podejście do produkcji leków starszej generacji, ale też wypracowywanie nowoczesnych rozwiązań. Temu poświęcona była debata „Definicja i znaczenie innowacji w polskim przemyśle farmaceutycznym”, którą w grudniu zorganizowała „Rzeczpospolita”.

– Inwestycje w badania i rozwój w zakresie innowacyjnych leków i terapii są niezbędne do dokonywania postępów w zapobieganiu chorobom i ich leczeniu. Przemysł farmaceutyczny w Polsce jest liderem pod względem odsetka przedsiębiorstw innowacyjnych – tłumaczy w odpowiedzi na pytania „Rzeczpospolitej” rzecznik prasowy Ministerstwa Zdrowia Wojciech Andrusiewicz.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ochrona zdrowia
Wiceminister zdrowia: Nie jestem zwolenniczką limitu zarobków lekarzy
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Ochrona zdrowia
Wiedza, inspiracja i wzór
Ochrona zdrowia
Sejmowy pojedynek projektów w sprawie Funduszu Medycznego
Ochrona zdrowia
Dr Maria Libura: Nierówności w ochronie zdrowia mają wpływ na gospodarkę
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Ochrona zdrowia
Pracodawcy po Zespole Trójstronnym: Nie ma mowy o dalszych podwyżkach
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama