Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 21.01.2018 06:38 Publikacja: 21.01.2018 05:54
Foto: Adobe Stock
Na tym nie koniec, bo wojna z plastikowymi śmieciami zatacza na świecie coraz szersze kręgi. Czy za kilka lat świadomy konsument będzie chodził do barów z własną menażką i bidonem?
World without waste, czyli świat bez odpadów- takie zręczne hasło będzie motywem wiodącym ogłoszonej w ostatni piątek globalnej kampanii Coca –Coli. Amerykański koncern zapowiada, że do 2030 roku będzie zbierał i przetwarzał tyle samo opakowań, ile wraz ze swoimi produktami wprowadza na rynek. Firma nie może rzecz jasna zagwarantować, że wyzbiera wszystkie butelki i puszki po Coca-Coli i innych swoich napojach, więc by zgadzała się ilość, będzie też prowadzić i promować zbiórki opakowań konkurencji. A przy okazji zapowiada, że do 2030 r. jej butelki będą robione w połowie z materiałów z recyklingu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas