Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.01.2018 06:38 Publikacja: 21.01.2018 05:54
Foto: Adobe Stock
Na tym nie koniec, bo wojna z plastikowymi śmieciami zatacza na świecie coraz szersze kręgi. Czy za kilka lat świadomy konsument będzie chodził do barów z własną menażką i bidonem?
World without waste, czyli świat bez odpadów- takie zręczne hasło będzie motywem wiodącym ogłoszonej w ostatni piątek globalnej kampanii Coca –Coli. Amerykański koncern zapowiada, że do 2030 roku będzie zbierał i przetwarzał tyle samo opakowań, ile wraz ze swoimi produktami wprowadza na rynek. Firma nie może rzecz jasna zagwarantować, że wyzbiera wszystkie butelki i puszki po Coca-Coli i innych swoich napojach, więc by zgadzała się ilość, będzie też prowadzić i promować zbiórki opakowań konkurencji. A przy okazji zapowiada, że do 2030 r. jej butelki będą robione w połowie z materiałów z recyklingu.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas