Aktualizacja: 21.01.2018 06:38 Publikacja: 21.01.2018 05:54
Foto: Adobe Stock
Na tym nie koniec, bo wojna z plastikowymi śmieciami zatacza na świecie coraz szersze kręgi. Czy za kilka lat świadomy konsument będzie chodził do barów z własną menażką i bidonem?
World without waste, czyli świat bez odpadów- takie zręczne hasło będzie motywem wiodącym ogłoszonej w ostatni piątek globalnej kampanii Coca –Coli. Amerykański koncern zapowiada, że do 2030 roku będzie zbierał i przetwarzał tyle samo opakowań, ile wraz ze swoimi produktami wprowadza na rynek. Firma nie może rzecz jasna zagwarantować, że wyzbiera wszystkie butelki i puszki po Coca-Coli i innych swoich napojach, więc by zgadzała się ilość, będzie też prowadzić i promować zbiórki opakowań konkurencji. A przy okazji zapowiada, że do 2030 r. jej butelki będą robione w połowie z materiałów z recyklingu.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas