Aktualizacja: 11.06.2021 11:53 Publikacja: 11.06.2021 11:53
Foto: Bloomberg
Klienci sieci Starbucks w USA zaglądający do aplikacji kawiarni w telefonie w poszukiwaniu zniżek i promocji, witani są komunikatem z przeprosinami za niedobory niektórych produktów w ofercie. Sieć zmaga się z brakami, które dla jednych klientów oznaczają brak ulubionego smaku, a dla innych (tych, którzy zmagają się z nietolerancją laktozy) poważny problem. Starbucks potwierdza na razie tylko ogólny brak tzw. mleka owsianego.
- Braki poszczególnych produktów będą różne na poszczególnych rynkach i w poszczególnych kawiarniach, a niektóre lokale będą doświadczać braków różnych rzeczy w tym samym czasie – twierdzi, cytowana przez BBC, rzeczniczka Starbucks.
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas