Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 11.03.2020 20:00 Publikacja: 12.03.2020 04:00
Foto: Adobe Stock
Wzrost liczby zakażeń i apele o pozostanie w domach szybko odczują centra handlowe i restauracje, bo odpływ klientów jest nieunikniony. Dotychczas firmy podkreślały, że odpływu klientów nie widać, jednak sytuacja z ostatnich dni wszystko zmienia.
– Mamy przygotowane scenariusze działania związane z przewidywanym wzrostem sprzedaży w systemie delivery czy take away. W tym wariancie założyliśmy również możliwość zamknięcia lokali, przy jednoczesnym utrzymaniu sprzedaży na wynos i w dowozie, w przypadku szczególnie trudnej sytuacji związanej ze wzrostem zachorowań – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska. – Nasi dostawcy przedstawili nam swoje procedury awaryjne i na razie deklarują ciągłość dostaw. My także będziemy dążyć do tego, aby zapewnić klientom ciągłość obsługi w restauracjach jak i w dowozie – dodaje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Z początkiem 2026 r. Grupa Żywiec zakończy produkcję w Browarze Namysłów. Zwolni pracowników i sprzeda sam zakła...
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas