Reklama
Rozwiń

Starbucks chce się odbić Chinach. Nowe menu, nowe napoje

Wybuch epidemii koronawirusa zmusił restauracje i kawiarnie w całych Chinach do znacznego ograniczenia działalności i zamknięcia lokali. Miało to ogromny wpływ na wielkość sprzedaży oraz wyniki finansowe spółki.

Aktualizacja: 21.04.2020 20:14 Publikacja: 21.04.2020 19:02

Starbucks chce się odbić Chinach. Nowe menu, nowe napoje

Foto: Bloomberg

ula

Starbucks prognozuje 47-procentowy spadek zysków w drugim kwartale tego, co będzie miało poważny wpływ na całą tegoroczną prognozę finansową spółki. Przychody w Chinach, niezwykle ważnym dla firmy rynku, były o około 400 mln dol. niższe w porównaniu z prognozami. To pokazuje niemal 50 proc. spadek sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku - informuje Reuters.

Wraz z cofaniem się pandemii Starbucks otwiera lokale i stara się przyciągnąć chińskich klientów nowym menu oraz napojami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement