Starbucks chce się odbić Chinach. Nowe menu, nowe napoje

Wybuch epidemii koronawirusa zmusił restauracje i kawiarnie w całych Chinach do znacznego ograniczenia działalności i zamknięcia lokali. Miało to ogromny wpływ na wielkość sprzedaży oraz wyniki finansowe spółki.

Aktualizacja: 21.04.2020 20:14 Publikacja: 21.04.2020 19:02

Starbucks chce się odbić Chinach. Nowe menu, nowe napoje

Foto: Bloomberg

ula

Starbucks prognozuje 47-procentowy spadek zysków w drugim kwartale tego, co będzie miało poważny wpływ na całą tegoroczną prognozę finansową spółki. Przychody w Chinach, niezwykle ważnym dla firmy rynku, były o około 400 mln dol. niższe w porównaniu z prognozami. To pokazuje niemal 50 proc. spadek sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku - informuje Reuters.

Wraz z cofaniem się pandemii Starbucks otwiera lokale i stara się przyciągnąć chińskich klientów nowym menu oraz napojami.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina