Reklama

Starbucks chce się odbić Chinach. Nowe menu, nowe napoje

Wybuch epidemii koronawirusa zmusił restauracje i kawiarnie w całych Chinach do znacznego ograniczenia działalności i zamknięcia lokali. Miało to ogromny wpływ na wielkość sprzedaży oraz wyniki finansowe spółki.

Aktualizacja: 21.04.2020 20:14 Publikacja: 21.04.2020 19:02

Starbucks chce się odbić Chinach. Nowe menu, nowe napoje

Foto: Bloomberg

ula

Starbucks prognozuje 47-procentowy spadek zysków w drugim kwartale tego, co będzie miało poważny wpływ na całą tegoroczną prognozę finansową spółki. Przychody w Chinach, niezwykle ważnym dla firmy rynku, były o około 400 mln dol. niższe w porównaniu z prognozami. To pokazuje niemal 50 proc. spadek sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku - informuje Reuters.

Wraz z cofaniem się pandemii Starbucks otwiera lokale i stara się przyciągnąć chińskich klientów nowym menu oraz napojami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Reklama
Reklama