Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2025 14:26 Publikacja: 14.01.2025 13:22
Foto: Adobe Stock
Starbucks oficjalnie kończy z polityką otwartości i zapraszania wszystkich do swoich kawiarni. Sieć ma dość gości, którzy zajmowali miejsca w lokalach i korzystali bezpłatnie z toalet, bez wypicia choćby jednego kubka kawy. Teraz aby przebywać w kawiarni, trzeba będzie coś w niej kupić.
Nowy kodeks postępowania będzie obowiązywał od 27 stycznia we wszystkich lokalach sieci w Ameryce Północnej. Decyzja ta jest częścią szeroko zakrojonej strategii określonej jako „powrót do Starbucksa” – planu naprawczego, który ma za zadanie zwiększyć słabnącą w ostatnim czasie sprzedaż firmy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas