Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 04:10 Publikacja: 14.01.2025 13:22
Foto: Adobe Stock
Starbucks oficjalnie kończy z polityką otwartości i zapraszania wszystkich do swoich kawiarni. Sieć ma dość gości, którzy zajmowali miejsca w lokalach i korzystali bezpłatnie z toalet, bez wypicia choćby jednego kubka kawy. Teraz aby przebywać w kawiarni, trzeba będzie coś w niej kupić.
Nowy kodeks postępowania będzie obowiązywał od 27 stycznia we wszystkich lokalach sieci w Ameryce Północnej. Decyzja ta jest częścią szeroko zakrojonej strategii określonej jako „powrót do Starbucksa” – planu naprawczego, który ma za zadanie zwiększyć słabnącą w ostatnim czasie sprzedaż firmy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Złożone w Sejmie projekty Lewicy i Polski 2050 zakładają ograniczenia w handlu alkoholem oraz jego reklamie i pr...
Projekt ustawy regulujący „sprawy związane z alkoholem”, a zwłaszcza jego sprzedażą, złożyła w Sejmie Nowa Lewic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas