Aktualizacja: 12.05.2025 18:11 Publikacja: 26.01.2024 03:00
Foto: Adobe Stock
Too Good To Go, firma wpływu społecznego i największy na świecie rynek do zarządzania nadwyżkami żywności, przygotowała Too Good To Go Platform. To zaawansowane narzędzie oparte na AI, które ma pomagać sprzedawcom, zarówno w dużych sieciach supermarketów, jak i w małych sklepach, optymalizować proces zarządzania zasobami.
Too Good To Go Platform w czasie rzeczywistym śledzi terminy przydatności produktów na półkach i podpowiada strategię działania wobec nich. Pozwala m.in. dobierać odpowiednie rabaty cenowe w zależności od prawdopodobieństwa sprzedaży czy sezonowości. To pierwszy system zintegrowany z aplikacją Too Good To Go, która posiada 85 milionów zarejestrowanych użytkowników, co ułatwia redystrybucję produktów, których termin przydatności do spożycia dobiega końca i odblokowuje sieciom zysk z niesprzedanej, nadwyżkowej żywności.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas