Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2025 14:08 Publikacja: 26.01.2024 03:00
Foto: Adobe Stock
Too Good To Go, firma wpływu społecznego i największy na świecie rynek do zarządzania nadwyżkami żywności, przygotowała Too Good To Go Platform. To zaawansowane narzędzie oparte na AI, które ma pomagać sprzedawcom, zarówno w dużych sieciach supermarketów, jak i w małych sklepach, optymalizować proces zarządzania zasobami.
Too Good To Go Platform w czasie rzeczywistym śledzi terminy przydatności produktów na półkach i podpowiada strategię działania wobec nich. Pozwala m.in. dobierać odpowiednie rabaty cenowe w zależności od prawdopodobieństwa sprzedaży czy sezonowości. To pierwszy system zintegrowany z aplikacją Too Good To Go, która posiada 85 milionów zarejestrowanych użytkowników, co ułatwia redystrybucję produktów, których termin przydatności do spożycia dobiega końca i odblokowuje sieciom zysk z niesprzedanej, nadwyżkowej żywności.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas