Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy sposób na ograniczenie marnowania żywności

Too Good To Go przygotowała narzędzie, które pomoże sklepom zarządzać żywnością z krótkim terminem ważności, by w ten sposób zmniejszyć skalę jej marnowania.

Publikacja: 26.01.2024 03:00

Nowy sposób na ograniczenie marnowania żywności

Foto: Adobe Stock

Too Good To Go, firma wpływu społecznego i największy na świecie rynek do zarządzania nadwyżkami żywności, przygotowała Too Good To Go Platform. To zaawansowane narzędzie oparte na AI, które ma pomagać sprzedawcom, zarówno w dużych sieciach supermarketów, jak i w małych sklepach, optymalizować proces zarządzania zasobami.

Too Good To Go Platform w czasie rzeczywistym śledzi terminy przydatności produktów na półkach i podpowiada strategię działania wobec nich. Pozwala m.in. dobierać odpowiednie rabaty cenowe w zależności od prawdopodobieństwa sprzedaży czy sezonowości. To pierwszy system zintegrowany z aplikacją Too Good To Go, która posiada 85 milionów zarejestrowanych użytkowników, co ułatwia redystrybucję produktów, których termin przydatności do spożycia dobiega końca i odblokowuje sieciom zysk z niesprzedanej, nadwyżkowej żywności.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama