Firma w komunikacie podkreśla, że tym samym rozszerza wieloletnią współpracę z należącą do Coca-Cola Company brytyjską siecią. W Polsce przejęcie oznacza dla Lagardère Travel Retail jeszcze szerszą ofertę konceptów dla galerii handlowych, ulic, osiedli, dworców i nie tylko. Transakcja wzmacnia dotychczasową pozycję spółki w segmencie kawiarni w Polsce, gdzie spółka działa już poprzez markę So Coffee. Umowa oznacza także, że firma wchodzi na nowy rynek łotewski.
– Wreszcie możemy oficjalnie ogłosić, że Costa Coffee, najbardziej znana i popularna sieć kawiarni w kraju, dołączy do szerokiego portfolio marek zarządzanych przez nas w Polsce – mówi Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentu Foodservice w Lagardère Travel Retail Polska.
Czytaj więcej
Propozycja czekolady „Ganze Grille” od Ritter Sport rozpaliła emocje. Szczególnie u tych, którzy nie zwrócili uwagi na hasztagi.
Chociaż będzie to pierwszy raz, kiedy Lagardère Travel Retail bezpośrednio prowadzi lokale Costa Coffee w Polsce, partnerów łączy wieloletnia współpraca. Ta rozpoczęła się w 2008 r. w Czechach. Dzisiaj Lagardère Travel Retail obsługuje tam 60 kawiarni Costa Coffee i 60 automatów Costa Express.
Partnerzy są przekonani, że przy wsparciu lokalnego partnera, który ma doświadczenie w prowadzeniu sklepów detalicznych, otwieraniu nowych sklepów i tworzenia miejsc pracy – możliwy będzie jeszcze szybszy rozwój marki Costa Coffee w Polsce.