Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.06.2025 16:40 Publikacja: 13.08.2022 16:06
Foto: Bloomberg
Wiodąca niemiecka firma zajmująca się sprzedażą kawy Tchibo całkowicie zrezygnowała z prowadzenia działalności w Rosji z powodu rosyjskiej agresji na Ukrainie. Rosyjski oddział firmy – Tchibo-CIS - został sprzedany na początku lipca - poinformował rzecznik prasowy firmy. Do końca roku Tchibo-CIS będzie mogło korzystać z marek kawy i Davidoff, a potem będzie musiała wypracować własną markę. Będzie nią najprawdopodobniej marka Gold.
Według agencji dpa firma nie tylko przestała dostarczać do Rosji swoje produkty, ale także całkowicie wstrzymała „wszelkie działania marketingowe i obecność w internecie” już na początku marca.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas