Reklama
Rozwiń
Reklama

Super Bowl. Ceny skrzydełek odleciały wysoko

Rokrocznie w dniach poprzedzających rozgrywki Super Bowl (futbolu amerykańskiego) ceny skrzydełek kurczaków biły rekordy. Tegoroczny Super Bowl odbędzie się 7 lutego.

Publikacja: 07.02.2021 13:42

Super Bowl. Ceny skrzydełek odleciały wysoko

Foto: Bloomberg

W tym roku skrzydełka podrożały tak bardzo, że Amerykanie przestawiają się na żeberka wieprzowe. Które także drożeją. Skrzydełka kurczaków są łatwe do jedzenia, w czasie, kiedy ogląda się telewizję i bardzo łatwo jest je przyrządzić. Jako główne danie popularne są nie tylko w czasie meczowej kolacji towarzyszącej Super Bowl, ale i innych sportowych wydarzeń. Dla tych, którzy nie mają czasu, albo nie potrafią, jest ogromna oferta restauracji. Dla producentów i dystrybutorów skrzydełka mają jedną wielką zaletę. Doskonale się je transportuje ściśnięte w kartonach, więc zajmują mało miejsca. A restauratorom łatwo je zapakować w zamówieniach na wynos, znacznie łatwiej, niż np. steki, czy całe pieczone kurczaki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama